2020-09-26
Svorio metimas

Medicina paremti 3 patarimai norint numesti svorį!

Dalinkis:


Šiandien internete yra daugybe patarimų kaip numesti svorio. Tačiau dauguma jų privers tave badauti, o rezultatai bus menki arba išvis nepastebimi!

Apie dietas aš galiu pasakyti vieną neginčytiną tiesą – jei pilvas gurgs, o veidrodyje nematysite jokių rezultatų apart alkano veido, jūs tikrai tokios “dietos” nesilaikysite.

Taigi, mūsų planas:

  • Sumažinti apetitą.
  • Priversti numesti svorį greitai be badavimo.
  • Pagerinti jūsų organizmo metabolizmą!

Taigi štai mūsų 3 žingsnių planas metant svori!

1. Sumažinti Cukrų bei Krakmolo kieki

Didžiausias prioritetas turėtų būti sumažinti cukrų bei krakmolo (angliavandenių) kiekį mūsų patiekaluose.

Jei pavyks tai padaryti jūs savaime norėsite mažiau valgyti ir savaime sunaudosite mažiau kalorijų! (Medicininis šaltinis).

Kitas svarbus privalumas – sumažinę angliavandenių kiekį jūs organizme sumažinsite insulino kiekį. To pasekoje inkstai išskaidys natrio perteklių iš jūsų organizmo! O tai yra gerai, nes sumažinamas pilvo pūtimas, bei nereikalingas vandens svoris! (2, 3 Medicininis šaltinis).

Neretai žmonės praranda net iki 5 kilogramų (kartais net ir daugiau) per pirmąją savaitę vengdami cukrų bei sumažinę angliavandenių kiekį! Numestas svoris susideda iš riebalų bei vandens.

Štai čia yra grafikas iš tyrimų, kurie lygina “dietas su mažai angliavandenių bei mažai riebalų” viršsvorį ar nutukimą turinčių moterų. (4 Patikimas šaltinis).
dieta

Taigi matome jog angliavandenių grupė yra suvalgoma, o tuo pačiu metu riebalams yra skirtas mažas kiekis kalorijų. Todėl jie yra alkani ir tirpsta!

To pasekoje galime sumažinti angliavandenių kiekį. Mes automatiškai pradėsime vartoti mažesnį kiekį kalorijų ir nesijausime alkani! Tai ne melas ir ne raganystės, o tikra tiesa su šaltiniu!

Taigi nuo dabar sumažinęs angliavandenių kieki mūsų organizmas AUTOMATIŠKAI naikins riebalus!

Santrauka: Išmetant cukrų bei sumažinus angliavandenių kiekį iš valgiaraščio jums sumažės apetitas, sumažės insulino kiekis BEI numesite svorio be jokio “BADO”!

2. Valgykite Baltymus, Riebalus(?) bei Daržoves!

Riebalus? Mane iki dabar šokiruoja tai, tačiau prašau pirmiausia perskaityti iki pabaigos prieš griebdami cepelinus su spirgučiais!
Taigi kiekvienas jūsų patiekalas turi turėti baltymų šaltinį, riebalų ir daržovių, kurios turi mažai angliavandenių.

Jei gaminsite patiekalus pagal tai – jūsų organizmas savaime pasisems rekomenduotiną baltymų kiekį (20-50gramų).

Baltymų šaltiniai

  • Mėsa: Jautiena, vištiena, kiauliena, ir t.t.
  • Žuvis bei jūros gerybes: Lydeka, upėtakis, silkė, karpis, lašiša ir t.t.
  • Kiaušiniai: Visas kiaušinis (su baltymu ir tryniu) yra geriausias.

Valgyti pakankamai baltymų yra privaloma, tačiau dažnai pamirštama!

Įrodyta, kad tai metabolizmą pagreitina nuo 80 iki 100 kalorijų per dieną (6, 7, 8 Šaltiniai).

Dietos, kurių metu gaunama daug baltymų taip pat gali 60% sumažinti potraukį bei mintis apie maistą, perpus sumažinti norą užkandžiauti vėlai vakare ir priversti jus būti tiek sotiems, kad automatiškai suvalgysite NET 441 kalorija mažiau per dieną – tiesiog į savo mitybos racioną įtraukdami baltymus. (9Šaltinis, 10 Šaltinis ).

Norint numesti svorio, baltymai yra maistinių medžiagų karalius. Nepamirškite to!

Mažai angliavandenių turinčios daržovės

  •      Brokoliai
  •      Špinatai
  •      Pomidorai
  •      Briuselio kopūstai
  •      Kopūstai
  •      Salotos
  •      Agurkai

     Pilnas sąrašas čia.

Nebijokite prikrauti lėkštės su šiomis mažai angliavandenių turinčiomis daržovėmis. Galite suvalgyti didžiulį jų kiekį ir nesuvartosite daugiau nei 20–50 grynųjų angliavandenių per dieną!

Teisinga dieta, kurios pagrindą sudaro mėsa ir daržovės bei joje yra visų skaidulų, vitaminų ir mineralų, kurių jums reikia norint būti sveikiems!

Riebalų šaltinis

  • Alyvuogių aliejus
  • Kokosų aliejus
  • Avokadų aliejus
  • Sviestas

Valgykite 2 ar 3 kartus per dieną. Jei jausite didelį alkį po pietų pridėkite 4 patiekalą.

Riebalų jūsų organizmui reikia, tačiau šiais laikais produkcija (ypatingai “gatava”) paremta riebalais bei cukrumi (taip “pigiau” pasotinamas klientas), tačiau jei vengsite būti apgauti šaldytai bei greito maisto produkcijai, tada jūs tikrai nepabijosite riebalų (savaime suprantama – proto ribose) pvz alyvuogių aliejaus ant salotų! Ir skanu ir sveika. 🙂

Taipogi nebijokite valgyti riebalų nes jei bandysite valgyti tik mažai angliavandenių IR mažai riebalų turinčius patiekalus, tada dieta jūsų niekur kitur nenuves tik į nesėkmę, kuri privers jaustis blogai ir galų gale pasiduoti svoriui!

Jei norite idėjų bei receptų paremtų mūsų planu, pažiūrėkite musų receptų be angliavandeniu bei 101 sveikų receptų be angliavandenių skiltį.

Santrauka: Paruoškite kiekvieną patiekalą iš baltymų, riebalų bei mažą kiekį angliavandenių turinčių daržovių. Taip jūs pasieksite 20-50 gramų baltymų ir ŽYMIAI sumažinsite alkio norą!

3. Pakilnoti svorius 3 kartus per savaitę

Jums neprivaloma mankštintis, norint numesti svorio pagal šį planą, tačiau tai yra rekomenduojama.

Geriausias pasirinkimas yra eiti į sporto salę 3–4 kartus per savaitę. Padarykite apšilimą ir pakelkite keletą svarmenų.
Jei dar nesate buvę sporto salėje ar primiršote, paprašykite trenerio patarimo (Jūs prašote tik patarimo arba priežiūros prie štangos, o ne sporto programos, tad tai yra savaime suprantamas dalykas ir BET KURI tinkama sporto salė tai suteiks, jei sporto treneris pradės pokalbį apie pinigus vien tik tam, kad parodytų, kaip kelti štangą, tuomet BĖKITE kuo toliau nuo tokios salės “nepamiršdami” palikti neigiamo atsiliepimo! Dabar sporto salių yra “ant kiekvieno kampo”, tad ir konkurencija didelė, o jūs, kaip klientas, visad rasite kur kelti svorius. 🙂

Keldami svorius sudeginsite daug kalorijų ir neleisite sulėtėti medžiagų apykaitai, o tai yra dažnas šalutinis svorio metimo poveikis (11 Šaltinis, 12 Šaltinis).

Dietų, kuriose mažai angliavandenių, tyrimai rodo, kad net raumenys gali sustiprėti kol prarandate daug riebalų (13).

Jei svarmenų kėlimas jums nėra tinkamas pasirinkimas, užteks atlikti keletą kardio treniruočių, pavyzdžiui, vaikščioti, bėgioti, važiuoti dviračiu ar plaukti.

BONUSAS: Sukčiavimo diena!!

Valio! Jei jūs sąžiningai laikotės valgymo plano visą savaitę, jums priklauso SUKČIAVIMO diena be jokios sąžinės graužaties!

Sukčiavimo dieną galite suvalgyti pyragaitį, apie kurį svajojote visą savaitę, ar padažo pilną kebabą, o galbūt net cepelinus su spirgučiais? VISA TAI GALITE VALGYTI SUKČIAVIMO dieną.
Tačiau pagrindinė taisyklė, jog visą likusią savaitę (6 dienas) turėjote nenukrypti nuo mūsų patarimų bei siūlomo maisto balanso.
Po sukčiavimo dienos jūs gausite svorio, bet tai yra tik vanduo, kuris pasišalins akimirksniu, o organizmas pasisems atsargų kitai savaitei!

Taip mesite ir svorį ir būsite apdovanoti be jokio badavimo!


Santrauka: Turėti sukčiavimo dieną nėra blogai, jei buvo laikomasi patarimų, bei maisto balanso visą likusią savaitę.

Dalinkis:


Parašykite komentarą


El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *